keskiviikko 10. elokuuta 2016

Lisää tilkkuilua

Jatketaan nyt näillä tilkkutöillä, kun kerran vauhtiin päästiin :) Nyt tosin tarjolla hieman pienempi työ. Kesällä ostin Love Patchwork & Quilting -lehden ja sieltä toteutin tämän tilkkutyömallin.



Omasta pussukasta tuli hieman erilainen kuin lehden mallissa. Tätä oli kiva tehdä ja kuviosta tuli kolmiulotteinen.




Kankaiden välissä kevytvanua ja pussin takaosa koristetikattu ruutukuviolla. Pussista tulee minulle merellinen fiilis, siksi asettelin nämä koristemeritähdetkin rekvisiitaksi. 



Kivaa keskiviikonjatkoa kaikille!

11 kommenttia:

  1. Hieno pussukka!😍
    Tykkään niin ihailla, kun toiset osaa tehdä käsitöitä.
    Minulla sitä taitoa ei ole.😞
    Hyvää illan jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämäkin on taito jonka voi opetella. Ei ompeleminen vaikeaa ole :)

      Poista
  2. Onpa ihana pussukka, itse olen joskus aikoja sitten yrittänyt tehdä tilkkutöitä ja huomasin ettei se ole minun juttu, kärsimätön ja liian suurpiirteinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä minullakin on näiden tilkkutöiden kanssa vielä paljon opittavaa ja paljon kärsivällisyyttä kyllä tarvitaan ja tarkkuutta. Olen kuitenkin pääättänyt haastaa itseni ja harjoitella. Välillä onnistuu, välillä tulee "sutta".

      Poista
  3. Tulipa sievä! Hyvä idea käyttää tuota kuviota pussukkaan! Kaunis kuviokangas!

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva pussukka! Tilkkutöihin hurahtaa helposti :)
    Mukavaa päivänjatkoa!

    VastaaPoista
  5. Tilkkutöitä olisi kiva tehdä mutta se kuuluisa kärsivällisyys puuttuu täältä ainakin ;) kaunis pussukka, tekijällä taito hyppysissä :)

    VastaaPoista
  6. Onpa kaunis tämäkin. Sinulla on aina ihania värejä töissäsi. Minä tykkään kovasti tuosta lehdestä, irtonumerot ovat täynnä merkintöjä, kun suunnittelen aina mitä teen niistä ;)

    VastaaPoista